środa, 20 marca 2013

Rozdział 1 - Koncert

  * Z perspektywy Eleny *

 

Powoli zbliżała się 20:30, za chwilę przyjdzie do mnie Diana. Dzisiaj wybieramy się na koncert Anti Tank Nun, przekonanie mojej mamy aby puściła mnie na ten koncert nie było zbyt łatwe. Najgorsze jest to, że z Dianą mieszkamy na Czułowie i wszędzie mamy bardzo daleko. Na koncert zawiezie nas moja mama, a po  koncercie przyjedzie po nas mama Diany. To dziwne, że taki zespół jak Anti Tank Nun gra koncert w Tychach.

 * 21:00*

Gdy tylko przekroczyłyśmy próg klubu, jakiś chłopak na mnie wleciał.
- Przepraszam nie zauważyłem Cię - powiedział ciemny brunet, o prawie czarnych oczach.
- Nic się nie stało - odpowiedziałam.
- Jestem Bartosz - przedstawił się.
- Ja jestem Elena, a to Diana - powiedziałam i pokazałam na przyjaciółkę
- Jesteś tu sam? -  Spytała Diana
- Nie, jestem z kolegami
- My już sobie pójdziemy - powiedziałam 
- To do zobaczenia - powiedział i zniknął w tłumie
- Widziałaś jego oczy? - zapytałam Diany
- One są prawie czarne. - odpowiedziała.
- Dla takich oczu można zabić
- Dobra chodźmy już się zaczyna
Wszyscy ludzie skakali. 


                                                                             
* Po koncercie z perspektywy Bartosza *

Koncert był genialny. Ciągle myślałem  o tej dziewczynie na którą przez przypadek wpadłem. Ona i jej przyjaciółka są blondynkami to takie dziwne, spotkać blondynki na koncercie metalowym. Elena ma w sobie coś takiego co mnie do niej przyciąga. Opowiedziałem Michałowi i Czarkowi co się wydarzyło przed koncertem. Postanowiliśmy odnaleźć dziewczyny, nie będzie to zbyt łatwe w tym tłumie. Po chwili poszukiwań udało się.
- Chciałem żebyście poznały moich kolegów, to jest Michał a to Czarek- powiedziałem i pokazałem kolejno na chłopaków.

* Z perspektywy Diany *

Po koncercie podszedł do nas Bartosz i przedstawił nam swoich kolegów, Michała i Czarka. Przyznam że wszyscy trzej mają bardzo ładne oczy. Miałam wrażenie że znam tych chłopców , ale nie wiem skąd. Może ze szkoły, tak na 100 % , któryś z nich spodobał się Ewelinie. Pożegnałyśmy się z chłopcami i wyszłyśmy.

* Następny dzień w szkole *

Dzisiaj pierwszą lekcją jest matematyka, jak się okazało mamy połączoną lekcję z klasą 3d. To było dosyć miłe zaskoczenie, ponieważ do tej klasy chodzi Bartosz, Michał i Czarek. Razem z chłopakami usiadłyśmy w jednej ławce. Postanowiliśmy się trochę lepiej poznać.
- Obydwie słuchacie rocka i metalu ?- spytał Bartosz.
- Tak - odpowiedziałyśmy równo.
- Gracie na jakimś instrumencie ? - zapytał Michał
- Tak - znowu odpowiedziałyśmy równo.
- Czy zawsze mówicie wszystko równo ?- zapytał Czarek.
- Nie- odpowiedziałyśmy , po czym wszyscy wybuchli śmiechem.
- Może tak trochę ciszej.- upomniała nas pani Król.
Nic na to nie odpowiedzieliśmy , tylko troszkę się uciszyliśmy. Po chwili podeszła do nas Ewelina i Gosia.
- Cześć Michał - powiedziała Ewelina.
- Eee... Cześć?- odpowiedział zmieszany Michał.
- Jak było na koncercie ?- spytała.
- Normalnie - odpowiedział.
- Czemu z nimi tu siedzicie ?- spytała Gosia
- A nie można ? - Bartosz
- No można ale to totalne idiotki.- Ewelina 
- Może i idiotki, ale jak już to fajne idiotki - Cezary
- Jak chcecie to zadawajcie się z nimi , ale ja bym wam odradzała- powiedziała Gosia , i razem z Eweliną wyszły z klasy , bo zadzwonił już dzwonek.
                                                                                                                                        

Pojawił się 1 rozdział , liczymy na wasze komentarze. W komentarzach możecie zadawać pytania bohaterom. Jeżeli ktoś chce być informowany niech napisze swój twitter lub gg w komentarzu.
 Nasze gg: 46783391
Zapraszamy również na nasze twittery.
@Domciaaa808
@LoveStayStrong_


20 komentarzy:

  1. Jest super, tylko taki krótki.. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to pierwszy i nikt nas nie wspiera i nie wiemy czy dalej pisać...

      Usuń
  2. fajny <33 tylko szkoda że krótki ale następny mam nadzieję że będzie dłuższy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się :3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne <3 czekam na kolejne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Króciutki ;c Ale świetny <3 Dużo dialogów, mało opisów. Pomyślcie nad tym^^ Ogólnie dobrze piszecie ;)
    Czy ja przeczytałam, że nikt was nie wspiera i nie wiecie czy dalej pisać? To ja wam teraz coś powiem.
    1. Ja będę was cały czas wspierać, bo to na pewno będzie jedno z lepszych opowiadań!
    2. Macie pisać! Przepraszam, ale to jest rozkaz!
    Życzę dużo weny i chęci do pisania, bo to jest bardzo ważne :D
    Proszę mnie znowu powiadomić na TT - @DistractedDolly

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bardzo fajny blog :)


    @bartolini9 (z tt)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się zaczyna! Najlepszy moment Może i idiotki, ale jak już to fajne idiotki zawaliste <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się zaczyna. Myślę, że pozostanę i będę czytała.
    Popracuj nad spójnością całego opowiadania.
    Tak to jest git malina.
    pozdrawiam:*
    @d0ntstopbelieve

    OdpowiedzUsuń
  9. świeeeetne :D!!
    czekam na kolejne (i znacznie dłuższe :D)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog *.* zapraszam na mojego liczę na komentarze i na glosowanie w mojej ankiecie będzie mi bardzo miło x http://fashion-is-my-drug69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny :D czekam na next :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne, takie oderwanie się od tego co czytam ♥
    Czekam na następny rozdział ;) www.the-last-secret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Zaczyna się wspaniale! @I_am_Douis_Baby :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za tweeta c:
    Fajnie się zaczyna, motyw koncertu od razu przykuł moją uwagę :>
    Dołączyłam do obserwujących, ale i tak proszę o powiadamianie.
    @HausOfSylvia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się zaczyna ! . Poproszę NEXT . <3o

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś nowego. Zapowowiada sie ciekawie.
    Proszę o powiadamianie.
    @Hi_Nathany

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie się zaczyna. mam nadzieje, że akcja się rozkręci ;)
    @imkedippe + możecie mnie informować? ;)
    http://open-up-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń